donderdag 1 december 2016

Jolly Xmas

Hallo allemaal, fijn dat jullie weer de weg naar mijn blog hebben gevonden.
Vandaag een kaartje voor de challenge bij Colour it Create it Show it off.
Ik heb image 871 van Sherri Baldy gebruikt en die kan je hier vinden: http://www.mybestiesshop.com/store/p2557/img817_gingerbread_Bestie_digi_stamp.html
Ik heb dit koekje met de Derwentpotloden gekleurd en haar daarna gemat op een stukje bruin cardstock. Het papier dat ik heb gebruikt is van Maja Design: Home for the Holidays - Mom's Gingerbread.
De rietjes zijn van de Action en de bloemetjes komen uit mijn eigen voorraad.
De boompjes bewerkt met distress-inkt en IJskristal van Viva. De stempeltjes zijn van Joy alsmede de postzegelmallen.
 Hieronder is goed te zien dat ik de Wink of Stella brush heb gebruikt. Lekker bling, bling.

Ik hoop dat ik jullie allemaal heb geinspireerd om lekker mee te doen met onze challenge en kom in ieder geval eens een kijkje nemen op ons blog. Al is het alleen maar om de mooie creaties van mijn mede DT-ers te bewonderen.

Lieve groetjes, Yvon

Geen opmerkingen: